Tuesday, 24 June 2014

LEOPARD SLIP ONS

Hi guys,

While I was in Paris, I finally found what I had been looking for, for quite a while now. Slip ons! Okay, initially I wanted snake-print ones, but I saw these leopard print ones in Zara and couldn't resist to take them home with me! I love love love leopard print! I don't know why but every time, I can't seem to fight the urge to buy leopard printed items. Of course, it is risky and can look tacky, but if combined correctly, it can look ultra chic and sexy! So yesterday I couldn't wait to wear my new slip ons in combination with my, currently, favourite white jeans and a simple, silk, black t-shirt together with my golden Ray Ban sunglasses and some subtle bracelets. 









Alexon t-shirt / Primark jeans / Zara shoes / Ray Ban sunglassas / Random bracelets

What do you guys think of slip ons? Will you purchase a pair for the summer? And how do you feel about leopard print? Love it or hate it? 

Love, 

S.

12 comments:

  1. Ik vind ze super gaaf! En je hebt ze ook leuk gestyled. Ik ga zeker weten nog een paar aanschaffen, met slangenprint i guess :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa slangenprint wil ik ook! Haha ;)

      Delete
  2. Ik vind ze echt super leuk. Ik wil ook zo'n paar, maar ik ben nog niet geslaagd om de juiste te vinden! Mooie foto's. Liefs!

    ReplyDelete
  3. Leuke slip-ons! Ik wil ook graag een paar :)

    ReplyDelete
  4. Ze staan je echt heel erg tof en je hebt ze leuk gecombineerd! Zou ze zo dragen :)

    ReplyDelete
  5. Jouw schoenen zien er super leuk uit! Je doet me er trouwens aan denken dat ik in mijn kast ook nog een witte broek heb liggen die ik al heel lang niet meer heb aangedaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje! Ja witte jeans is altijd mijn favoriet in de zomer! Zou het zelfs bijna in de winter willen dragen, zo mooi vind ik het haha ;)

      Delete
  6. Hele mooie outfit! Ik hou van wit en donkerblauw in de zomer :) de slip-ons maken het helemaal af, wat een beauties! Ik heb deze nog niet gespot in de Zara, maar als ik ze zie neem ik ze mee!

    X Sara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje! Heb ze hier in de Zara ook nog niet gezien, je kunt altijd eens op de site kijken :)

      Delete
  7. heeele leuke outfit! ik ben verliefd op je schoenen

    ReplyDelete